כל אחד ואחת מאיתנו יוצאים מידי בוקר לעבודה, עבודה שהיא לעיתים קשה ומפרכת על מנת להרוויח ביושר את המשכורת החודשית הנהוגה במקומותינו על מנת שתהיה האפשרות לשלם את החשבונות ולהתקיים בכבוד. אולם לעיתים שלצערנו הן לא נדירות נאלצים עובדים רבים להמתין הרבה מעבר למקובל על מנת לקבל את השכר עבור העבודה שלהם.

מהי הלנת שכר?

הלנת שכר היא מכה קשה מאוד לכל אחד, ההתחייבויות הרבות שנובעות מעצם הקיום אינן ממתינות עד שהמשכורת החודשית תיכנס אל חשבון הבנק. הלנת שכר כזאת מצד המעביד או מקום העבודה יכולים לגרום לנזקים כבדים עקב חוסר היכולת לעמוד בהתחייבויות.

לכל עובד אשר שכרו לא שולם בזמן או לא שולם כלל מגיע פיצויי הלנת שכר, פיצויי הלנת שכר הן צורך על מנת להגן על זכויות העובדים. בעבר הרחוק, כאשר העובדים לא היו מאוגדים על ידי שום גוף ושום חוק לא הגן עליהם הנזקים הכלכליים והנפשיים שמהם סבלו אותם עובדים מנוצלים היו קשים מנשוא.

החוק מגדיר כיום באופן מפורש את כול התנאים להם העובד זכאי, החל מכול ההפרשות המגיעות לעובד כמו הפרשה לפנסיה ,ימי חופשה, ימי מחלה ,הבראה וכולי. החוק מחייב את המעביד גם למועד בו הוא מחויב לשלם לעובד את משכורתו בין אם זה בצורה של העברה בנקאית או בצורה אחרת.

מי יגן עליי במקרה של הלנת שכר?

במקרים שהלנו את שכרכם הנכם זכאים לפיצויי הלנת שכר אולם התהליך לקבלת פיצויי הלנת שכר הוא לעיתים עשוי להיות ארוך ומייגע. על כן חשוב מאוד לבחור היטב את העורך דין שייצג אתכם אל מול המעביד ואל מול בתי המשפט.

חשוב מאוד כי תקבלו חוות דעת חיובית על העורך דין אשר ייצג אתכם וחשוב יותר לוודא כי הוא בעל ניסיון רב התחום זה של משפט העבודה .

עורך דין לדיני עבודה

עו"ד אסתי עוקב תייצג אתכם בצורה מקצועית ביותר ובאחריות רבה על מנת שתקבלו פיצויי הלנת שכר הולמים במקרה הצורך. עורכת הדין עוקב בעלת ידע נרחב וניסיון עשיר בייצוגם הן של העובדים והן של המעבידים.