כך למשל לא כולם יודעים, אבל יש ביטוחים פנסיוניים שכוללים רכיב של פיצויי פיטורין ואפשר לתבוע את הביטוח הפנסיוני כדי לקבל את פיצוי הפיטורין במידה ויש בכך צורך.

עורך דין פיצויי פיטורין - הצלחות עבור לקוחותינו:

משרדנו משרד עורכי דין אסתי עוקב מטפל במקרים רבים וזוכה להצלחות רבות עבור לקוחותינו, יש מקרים בהם מלינים מעבידים פיצויי פיטורין ועובדים לשעבר אינם יודעים מה לעשות כדי לקבל את הפיצויים שלא משולמים. אנו נוכל להסביר לכם מהן הזכויות שלכם ולהלחם אתכם כדי לממש אותן.

חתימת ויתור ומס הכנסה:

יש עובדים שהכריחו אותם לחתום על ויתור של פיצויי פיטורין, הם מוותרים לעתים על המאבק ולא יודעים כי חתימה כזאת היא לא חוקית. על פיצויי פיטורין גם משלמים מס הכנסה. כמו כל הכנסה מעבודה ויש לנו לקוחות שמתייעצים גם לגבי זכויות שלהם בעניין זה. יש מקרים שניתן לנכות יותר מפיצויי פיטורין או לפרוס את התשלום של מס ההכנסה מפיצויי פיטורין.

עורך דין פיצויי פיטוריןמקרים מיוחדים של פיטורין לרבות פיטורין בעקבות הקורונה

המקרה הקלאסי הוא כמובן פיצויי פיטורין לעובד שעבודתו הופסקה ביוזמת המעביד אבל יש עוד הרבה מקרים שבהם מגיע לעובד פיצוי פיטורין. כמו למשל יש לעתים זכות לפיצויי פיטורין כאשר פיטורים המגיעים בעקבות תקופת הקורונה או אם המעביד נפטר והעובד נותר ללא עבודה שלא באשמתו. מה קורה אם חלילה העובד נפטר? מתי מגיע לשארים לילדיו ויורשיו פיצוי פיטורין מהמעביד אצלו עובד שנפטר עבד? מקרים נפוצים יותר הם מקרים בהם עסק שעובד עבד בו פורק או עבר פשיטת רגל, איזה זכויות מגיעות לכם במקרה כזה. ואם המעביד שלכם עזב או מכר את החברה לבעלים אחרים ובתהליך פיטרו אתכם? מה הזכויות שלכם אז?

עורך דין פיצויי פיטורין יכול לבחון האם מגיע לכם לקבל את כספי הפיצויים גם אם התפטרתם ביוזמתכם

באופן כללי לא, אך קיימים מקרים מיוחדים ויוצאי דופן, בהם גם עובד שהתפטר מיוזמתו זכאי לקבל פיצויי פיטורין, בהתאם לחוק הפיצויים, ולצורך בירור זכאותכם מומלץ להתייעץ עם עורך דין פיצויי פיטורים.

הנה רשימה חלקית של הזכאים לפיצויי פיטורין שלא פוטרו על ידי המעסיק:

  • עובדים שהגיעו לגיל הפרישה

  • עובדים שלקו בבריאותם ומנועים מלהמשיך לעבוד במקום העבודה
  • עובדים שנאלצו לעזוב את מקום העבודה לטובת טיפול בילד
  • עובדים שעזבו באופן מוצדק כתוצאה מחילופי מעסיקים

קבלת הפיצויים מותנית בהשלמת שנת עבודה אצל אותו מעסיק באותו מקום עבבדה. עורך דין פיצויי פיטורין, שבקיא בחוק פיצויי פיטורים יוכל לסייע לכם לבחון, האם גם לכם מגיע לקבל את כספכם, גם אם עזבתם את מקום העבודה מיוזמתכם.

עורך דין פיצויי פיטורין, היכרות עמוקה עם הנושא:

אנו מכירים את התחום של פיצויי פיטורין לפרטי פרטים. השגנו לאנשים רבים שחשבו כבר להרים ידיים את הזכויות האבודות שלהם. תמצאו אצלנו מקצועיות, מסירות, דבקות במטרה והכרות עמוקה עם החוק ועם מערכת המשפט שמקבלת החלטות בנוגע לזכויות שלכם. אנו גם נעשה משא ומתן עבורכם מול המעביד בין אם בבית המשפט או מחוץ לבית המשפט. אפילו אם התפטרתם יכול להיות כי מגיעים לכם דמי פיטורין. אם הייתם חייבים להתפטר בשל מחלה, מצב משפחתי, הרעה בתנאי העבודה, עובד שהתפטר בשל מחלת בן משפחה, יש עוד מגוון מקרים שמגיעים לכם פיצויי פיטורין למרות שאתם אלה שהתפטרתם. לפרטים והדרכה ראשונית אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר.