עורך דין דיני עבודה מטפל בהרבה יותר מקרים והיבטים של עולם העבודה גם קטנים וספציפיים ולא רק על פיצויי פיטורין ותביעות קלאסיות ולעיתים הוא עוזר ומלווה עובד או מעביד למשך תקופה ארוכה.

בעיות של אי קבלה לעבודה:

יש אנשים שלא קבלו אותם לעבודה בשל נימוקים לא חוקיים, והם תבעו וקבלו פיצויים בשל אי קבלה לעבודה.

יש אנשים רבים שחשים שהם לא מקבלים את השכר המגיע להם או מופלים אל מול עובדים אחרים באותו תפקיד גם בענייני שכר וזכויות נוספות נלוות לשכר תוכלו לקבל מאיתנו סיוע, עורך דין דיני עבודה תל אביב.

שינוי או הרעה בתנאי העבודה:

עוד מקרה נפוץ הוא שינוי או הרעה בתנאי העבודה או שינוי בתנאי העבודה כך שהעובד מתקשה לעבוד או נגרם לו צער ועוגמת נפש בשל תנאי עבודה לא הולמים לא הוגנים או לא חוקיים.

היו תביעות ופסקי דין מהפכניים ותקדימים ששינו עבור סקטורים שונים את תנאי העבודה מקצה לקצה כמו לגבי עובדי קבלן שומרים, קופאיות ועוד.

גם במקרים של שינוי או הרעה בתנאי העבודה  אצל עובדים בכירים ניתן ואף מומלץ לפנות לעורך דין המתמחה בתחום דיני עבודה בכירים

פגיעה בשוויון הזדמנויות בעבודה:

יש תביעות בתחום דיני העבודה שממש משפיעות על כלל החברה הישראלית כמו מקרים בהם שוויון הזדמנויות בעבודה נפגע, אם למשל אתן מרוויחות פחות כי אתן נשים, או מעדה מסוימת מאשר אדם אחר בתפקיד זהה.

זה הזמן לעמוד על כל זכויותיכם במסגרת זכויות עובדים ולקבל את מה שמגיע לכם וכך גם לתרום לחברה ולעזור לעוד עובדים ועובדות כמוכם לקבל את זכויותיכם כחוק.

עזרה בתחום העבודה בתקופות קשות:

כל אחד עובר תקופות שונות, טובות יותר וטובות פחות בחיים. יש מי שמתמודדים עם מחלה חלילה ומגלים כי מקום העבודה לא מכבד את זכויותיכם בזמן המחלה, גם במצבים כאלה אתם צריכים עו"ד דיני עבודה שיהיה לצדכם וילחם עבורכם.

אם אתן בהיריון או אמהות וזכויותיכן נרמסות, אל תשתקו אל תוותרו, כאשר אתן נלחמות על זכויותיכן, עוד ועוד נשים דורשות שישמרו על זכויותיהן ומצליחות לשלב בין עבודה קריירה ומשפחה בהצלחה.